هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

دلایل استفاده لیبل های هولوگرام محافظتی

فناوری تولید لیبل هولوگرافی دارویی

Lasersec فن آوری است که ارائه کیفیت را در هر مرحله از تولید لیبل های دارویی هولوگرافی به کار می بندد. یک گروه بیمه کیفیت جداگانه تضمین می کند که هر دسته تولید شده توسط شرکت بی عیب هستند به طوری که بهترین کیفیت ارائه شده است. علاوه بر این، هر مرحله متوالی زیر نظر نقاط کنترل کیفیت بررسی میشود تا هیچ اشتباهی در هیچ مرحله ای از تولید لیبل های هولوگرام دارویی انجام نشود.
علاوه بر این، از آنجایی که کل فرآیند تولید لیبل هولوگرام دارویی اتوماتیک است، تحویل لیبل های دارویی میتواند در کوتاه مدت  ساخته شده باشد. طراحی، چاپ و تولید تمام اتوماتیک است که بهترین کیفیت در هر زمان تولید را تضمین می کند.

فن آوری lasersec همچنین در لیبل های هولوگرام دیجیتالی سفارشی با قابلیت به چرخش درآوردن به موقع آن سر و کار دارد. با طیف گسترده ای از امکانات برای تولید لیبل های هولوگرام دارویی، این شرکت نام تجاری خود را در صنعت به عنوانن  سازندگان لیبل دارویی قابل اعتماد تاسیس کرده است. 

تولید کنندگان و فروشندگان لیبل های هولوگرام دارویی

داروها صنعت بسیار بزرگی هستند که با محصولات متنوعی مانند داروهای نجات بخش، تجهیزات، داروهای عمومی و محصولات تشخیصی متفاوت سر و کار دارند. بسته بندی حبابی یکی از رایج ترین  کاربردها در صنعت دارویی است که از آسیب دیدن داروهای نجات بخش بدلیل ارتباط با محیط خارجی یا از خراشیده شدن محافظت می کند.

تولید کنندگان دارویی نیاز به لیبل های دارویی هولوگرافی دارند تا داروها یا محصولات یا تجهیزات شما را بسته بندی کنند و از برند شما در مقابل جعل شدن محافظت کند. اگر لیبل های هولوگرام محافظتی برای محصولات دارویی استفاده نشوند،، جعل کنندگان می توانند عنوان های همنامی را تولید و در بازار توزیع کنند.
فناوری lasersec نیازهای متفاوتی از تولید کنندگان و فراهم کنندگان محصولات دارویی را با توجه به نیازشان درک کردند. سازندگان قابل اعتماد لیبل های هولوگرام دارویی نیازها و پیشنهادات محصول شما را که در امنیت کامل باشد را درک کردند. سازندگان لیبل هولوگرام دارویی نیاز دارند که تولید کنندگان لیبل های دارویی دقیق را انتخاب کنند که بتوانند محصولات را دستت  نخورده، امن نگه دارند و برند شرکت را نشان دهند.

سازندگان لیبل دارویی هولوگرافی باید تمام اقدامات ضروری برای طراحی مانند هر یک از نیازهای خاص تولید کنندگان دارویی رابه کار بگیرند. امروزه، سازندگان لیبل از فناوری لیزر پیشرفته استفاده می کنند که نمیتواند توسط جعل کنندگان تکرار شود. وو در ایجاد برند شرکت و تولید کنندگان دارویی که بتواند بر کسب و کار مهم دیگران تمرکز کند مفید است.

آشنایی با برش های هولوگرام

برش هولوگرام

برش هولوگرام چند بخش دارند. پس از تثبیت لیبل اصلی، قسمت های درونی یا باقی مانده را می توان به محفظه متصل کرد. برش لیبل های هولوگرافی با ورق پشتی تولید می شوند برای اینکه به آن پایه بدهد. سطح ورق پشتی با چسب پوشیده شده است بهه  طوری که می تواند به هر بسته یا محفظه ای بچسبد.

روی ورق برش برچسب هولوگرام، نشانی متمایز دارد که چسب پذیرای فشاری در پشت ورق می باشد. ابعاد برش لیبل به همان اندازه ورق پشتی نیست. آنها در اندازه کوچک هستند و یک شکاف تا لیبل مجاور وجود دارد. پشت لیبل ها، ورق پشتی که درونی برش داده شده ، فقط در مجاورت با برش برچسب های هولوگرام است به طوری که تصوری جدا از آن بخش داده شود. خطوط برشش  بسته شده روی ورق پشتی در ورق برچسب برش واقع شده اند.

ورق پشتی برش لیبل ها از لیبل اصلی حمایت ونگهداری می کند به طوریکه آسیب نخواهد دید. تکنولوژی جدید توسط تولید کنندگان برش هولوگرام مانند lasersec تصویب شده است، تا به شما در طراحی برش لیبل های مشتری کمک کند که بتواند با توجه به اندازهه محفظه یا بسته مناسب باشد. 

چگونگی برش برچسب هولوگرام

هولوگرام هایی وجود دارند که بخشی از صفحه پشتی بزرگتر از برش لیبل ها می باشد. این گستردگی در اطراف حاشیه برش برچسب های هولوگرام به حفظ شکل لیبل ها کمک می کند و آنها را از خسارت ایمن می کند. بسیاری از برش لیزری برچسب ها شامل بخشی از برش برچسب های هولوگرام هستند که حداقل گوشه ای از آن بدون پوشش چسب تشکیل می شوند. این کار به منظور تسهیل در جداسازی برش برچسب از صفحه پشتی انجام میشود.

برش برچسب هولوگرام

Lasersec هندی یکی از شرکت های برجسته دنیا است که انواع گوناگونی از لیبل ها را می سازد. چاپ جوهر حرارتی، برچسب هولوگرام، صفحه برش برچسب ها و لیبل اسلیو (shrink sleeves) تعدادی از محصولاتی هستند که توسط ما ساخته شده اند. همچنین در تولید برش لیبل هولوگرام مشتری که در سایزهای مختلف مانند mm 10 تا mm 500 تخصص داریم. و همچنین لبه های اتصال برش هولوگرام هارا از mm 10  تا mm 50  در هشت رنگ متنوع طراحی کردیم.

هولوگرام های چند بخشی شامل یک بخش اصلی که به محفظه یا بسته متصل می باشد و بخش قابل جدا شدن که به طور جداگانه به محفظه متصل شده است. بخش قابل جدا شدن از برش برچسب های هولوگرام برای کوپن ها یا هر نوع اطلاعات دیگر  استفاده می شوند که برخلاف بخش دیگر تطبیق داده می شوند.

برچسب هولوگرام رولی

ارائه برچسب هولوگرام به صورت رول

ما در تولید یکی از بهترین لیبل های هولوگرام رولی با کیفیت دست اندرکاران هستیم. دقیقا در ابعادی که شما نیاز داشته باشید به آنها سفارش می دهیم. استانداردها یا طرحهای سفارشی را برای انتخاب داریم. ما به نوبه خود از سفارش تا تحویلل چرخه ای سریع داریم. شما می توانید قیمتها و سفارش را به صورت آنلاین از ما دریافت کنید.
رول هولوگرام

زمانی که استفاده از شکل رولی لیبل هولوگرافی در ارتباطات شما استفاده می شود می تواند در درجه ی اول به ایجاد هوشیاری کمک کند و شک و تردیدی وجود نخواهد داشت مانند اینکه آدرس گیرنده یا فرستنده چه کسی است. لیبل هایی هولوگرام رولی برای خرید، بدون دردسر و به راحتی قابل استفاده هستند و شما هرگز درباره نشان دادن مالکیت یا برجستهه  سازی برای کسانی که دوباره به عنوانی وابسته می شوند مجبور نیستید نگران باشید.

رول های برچسب هولوگرام

یک مثال خوب از شکل رولی لیبل هولوگرافی در عمل تمبرهایی هستند که شما در شکل رولی از اداره پست U.S خریداری می کنید. اگر لیبل های رولی برای دولت U.S و میلیون ها نفری که هر روز نامه میفرستند برتر هستند پس آنها به اندازه کافی برای آنچه شما در ذهن دارید خوب هستند.

تولید رول لیبل هولوگرافی

یکی از مهمترین انتخاب های سازندگان لیبل های رولی هولوگرافی و فروشندگان انواع مختلف، برچسب های هولوگرام سه بعدی، کاغذ برچسب هولوگرام لیزری و... می باشد. لیبل های رولی  هولوگرافی  ما در انواع مختلف قابل دسترسیی هستند، که می توانند به راحتی برای نیازهای نامبهم سفارش داده شود. این لیبل ها اغلب می توانند با یک لیبل زن دستیی که برای استفاده آسانتر و نگهداری مناسب تر است، استفاده شوند. لیبل های رولی هولوگرافی ما به صورت خالی یا با پیامم های مختلف از پیش چاپ شده در دسترس هستند. تغییر برچسب های هولوگرام و دوام آنها نیز قابل دسترس است. لیبل های رولی  هولوگرافی، لیبل هایی هستند که در اندازه ها و سایزهای مختلف خواهند بود. هرچند، عملا آنها کوچکتر هستند، ولی استفاده های متعدد لیبل ها ممکن است در شکل ورق و همچنین در یک رول بوجود بیاید. شما استفاده از آنها را تعیین می کنید که می خواهید آنها در شکل ورق و یا رولی باشند، و قطعا، کاربرد ماهرانه آنها برای اکثریت ثابت شده است، که رول روشی آسانتر برای نگهداری و توزیع لیبل های هولوگرام  است بدون اینکه در طول استفاده یا نگهداری آسیبی وارد شود.