هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

فروش عمده شال ویتی شاپ

فروش عمده شال 

ویتی در زمینه فروش عمده شال و روسری و حتی خرده فروشی سال ها تجربه دارد و پیشنهاد ها و آفرهای زیادی در زمینه فروش عمده شال یا فروش عمده روسری به مشتریانش ارایه میکند.

این روزها بخاطر افزایش تعداد رقبا و همچنین تنوع در بازار فروش عمده شال و روسری تمام افراد فعال در این زمینه سعی میکنند برای جلب نظر مشتری چه در زمینه فروش عمده شال و چه در زمینه فروش عمده روسریقیمت ها یا پیشنهادهایی ارایه دهند که آن ها را از سایر رقبا متمایز سازند.

مجموعه ویتی علاوه بر تنوع طرح و رنگ در شال ها و روسری ها ، توجه به نکاتی از قبیل سلامت و صحت کالا و کیفیت کار  به نکاتی از جمله خلاقیت و نو آوری طرح و رنگ نیز توجه ویژه ای دارد .

طرح ها و قیمت های  ما را با سایر رقیبان مقایسه کنید ما مطمئن هستیم به مشتری پر و پا قرص مجموعه گالری شال و روسری ما تبدیل میشوید. .

ویتی در عرصه ، فروش عمده شال و روسری تمام تلاش خود را رضایت مشتریان قرار داده است، کیفیت مواد اولیه و همچنین طرح های متفاوت ویتی  خود این موضوع را اثبات میکند که ما چه در زمینه فروش عمده شال ،چه در زمینه فروش عمده روسری حرف های زیادی  برای گفتن داریم.


هولوگرام ها چگونه ساخته میشوند ؟

مواداولیه ی ساخت هولوگرام

اگر قصد دارید که از هولوگرام ها استفاده کنید باید به شما این نکته را بگوییم که میتوانید در ابتدا اطلاعاتی درباره موادی که در تهیه ی آنها مورد استفاده قرار میگیرند بدست بیاورید سپس به استفاده از آنها بپردازید.

هولوگرام  ساخته شده توسط افراد معمولا با وضوح بالا پوشش داده شده با یک امولسیون نقره ای هالید قرار می گیرند . هولوگرام هایی که به منظور تولید انبوه ساخته میشوند بر روی یک صفحه ی شیشه ای که پیش از اتمام اکسید آهن قرار گرفته اند را پوشش میدهند و سپس با نور سنجشی پوشش داده میشوند . ماده نور خورشیدی به شکل شیمیایی واکنش نشان میدهد به طول موج مشخصی از نور که برای ایجاد هولوگرام استفاده میشود . به دلیل قیمت پایینی که دارند , لیزرهای هلیوم نئون بیشترین استفاده را بین افرادی دارند که هولوگرام های مخصوص خود را خودشان میسازند . سازندگان هولوگرام های تجاری از انواع لیزر های مختلف مانند روبین ,هلیوم_کادمیوم یا یون کریپتون_آرگون استفاده می کنند .

ساخت هولوگرام

بعد از نمایش , صفحه عکسبرداری یا فیلم از توسعه دهندگان شیمیایی که در موارد عکاسی استفاده و پردازش میشوند استفاده میشود . از نیکل و نقره برای تولید ارشد استفاده میشود که در کپی چندین نسخه از هولوگرام بر روی پلی استریا پلی پروپین کاربرد دارد . از آلومینیوم برای ایجاد پوشش بازتابنده در پشتهولوگرام های برجسته استفاده میشود .

پروسه طراحی هولوگرام

از یک جسم سه بعدی برای ایجاد یک هولوگرام میتوان استفاده کرد . تصویر هولوگرافی به طور معمول همان اندازه ی شیء اصلی است . آن ممکن است نیاز به  ساخت مدلی با مقیاس دقیق داشته باشد که برای تصویر هولوگرافی مناسب باشد . درعوض آثار هنری که به عنوان یک هولوگرام تکثیر میشود میتواند به وسیله ی رایانه تولید شود , در این صورت نرم افزار تصویر برداری لیزر فایل تصویری هر زمان یک پیکسل را کنترل میکند ( پیکسل همام نقطه های فردی است که یک تصویر گرافیکی روی صفحه ی کامپیوتر یا چاپ را تشکیل می دهد )

چگونگی ایجاد هولوگرام ایمن

 ایجاد هولوگرام ایمن چاپ هاگو 

شرکت چاپ هاگو در سال 1980 در بریتانیا تاسیس شد،به سرعت خود را در به عنوان یکی از پیشگامان در تولید هولوگرام امنیتیدر کشور انگلیس تبدیل شد واز مهمترین کمپانی ها در زمینه چاپ ایمن در سرتاسر دنیا محسوب میگردد.

در جایگاه یکی از معدود شرکت های چاپ انگلیسی در IHMA(انجمن تولیدکنندگان بین ­المللی هولوگرام )ما روش امنیتی خیلی پیچیده وسختگیرانه­ و کنترل کیفیت لازم  را برای ساخت،تولید و ذخیره­ هولوگرام های امن سفارش شده توسط شما را پیگیری میکنیم.

 

طراحی هولوگرام ایمن

چاپ هاگو یک پیشتاز در صنعت ساخت طرح­ های هولوگرام ایمن و تنظیم­شده(customized)است.یک طیف از محصولات فویل هولوگرافیک برای حفاظت از کالاها و کسب و کار شما تدارک دیده شده است.ما تکنولوژی قابل اعتماد و ایمن را با تجربه­ی خود در بازار با هم آمیخته­ایم تا راهکارهای هولوگرام ایمن را در اختیار طیف گسترده­ای از صنایع قرار دهیم. 

 راهکارهای هولوگرام چاپ هاگو به وسیله­ ی پیکره­ های آکادمیک و آموزش دیده،دپارتمان­ های دولتی مختلف،بانک­ها و کمپانی­های هالیدی استفاده می­شود.هولوگرام ­های ایمن برای کارت­های شناسایی امنیتی،تصدیق،گواهینامه،بانک­ها و کارت­های بانکی،چک­های APACS و اسناد ایمن تهیه می­شود.

 


دادن اطلاعات به مشتری

بیشتر اوقات در این نوع بسته بندی یک محصول داریم، اصلی ترین استفاده آن لیبل بسته بندی اطلاع دادن به مشتری و ترغیب او برای خرید محصول میباشد.

ویژگی های لیبل بسته بندی

برای لیبل بسته بندیکارکردهای متفاوتی را می توان برشمرد، مهمترین این کارکردها عبارتند از : 

  •  محافظت از محصول در برابر ضربه و ...
  •  تمیز و سالم نگه داشتن محتویات بسته بندی .
  •  تسهیل حمل و نقل و جابجایی .
  • کمک در فرآیند بازاریابی

کد گذاری شیوه UPC/EAN

کدگذاری به روش UPC/EAN

این روش برای بررسی خروجینهایی استفاده میگردد . کد UPC دارای طول ثابت است و انحصارا در کارخانجات مواد غذایی کاربرد دارد . این کدها برای مواردی مثل سوپر مارکت ها کاربرد دارد که با استفاده از ۱۲ رقم محیطی عالی برای تعیین محصول در اختیارمان قرار میدهد .

روش های کد گذاری در بارکد ها

بارکد در شکلهای مختلف ارائه می شود که ساده ترین نوع آن را حتما در فروشگاهها و یا سوپر مارکتها دیده اید . اما استانداردهای دیگر بارکد هم وجود دارد که در صنایع مختلف استفاده می شود مثل : مراکز درمانی , کارخانه های صنعتی و … که تمام اینها نحوه کدگذاری (Symbology) منحصر به فرد برای خود را دارند که غیر قابل تغییر هستند. حال این سوال پیش می آید که چرا اینهمه کدهای متفاوت وجود دارد ؟ این سوال به سادگی قابل جوابگوئی است چرا که Symbology های مختلف برای حل مشکلات صنایع گوناگون به وجود آمده اند .