هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

معرفی هولوگرام های محو شونده

 هولوگرام های محوشونده

به احتمال زیاد کاربرد هولوگرام را در تبلیغات دیده اید . از جمله مواردی که میتوان از هولوگرام  استفاده کرد برای جلوگیری از جعل اجناس می باشد . از مزایای استفاده از هولوگرافی ثبت و امضای تولید کننده روی محصول است . با وجود بر چسب های هولوگرافی می توان از جعل محصولات جلوگیری کرد . 

به علاوه امضای هولوگرافی  با مزیت های ذکر شده عاملی برای جلوگیری از جعل هولوگرام ها به شمار می آید.بسته به نوع هولوگرام شرایط محافظتی آن نیز متغیر است .ودر نهایت هولوگرام های محوشونده بر اساس امضای هولوگرافی ثبت و محافظت می شوند.

 

هولوگرام محوشونده چیست؟

هولوگرام های محوشونده شامل لایه ی آلومینیومی دارنده ی تصویر هولوگرافی است که در میان چسب ونوارشفاف قرار گرفته شده اند.پایه ی چسب ها هولوگرامی بر این است که نیروی وارده بر یکی لایه های چسب دار (لایه ی محوشونده )از سایر لایه ها بیشتر است.امکان بازگردانی تصاویر در این نوع هولوگرام  وجود ندارد .

 
 
 

بررسی تحولات صنعت بسته بندی فلزات

تحولات صنعت بسته بندی فلزات 

امروزه بسته بندی تبذیل به ک صنعت بزرگ شده است . نیاز به بسته بندی های مقاوم سبب پیدایش بسته بندی فلزات شد . و این نقطع عطفی در لیبل بسته بندی فلزات بود . بسته بندی فلطات از زمان ناپلئون توسعه پیدا کرد و در آن زمان قوطی های کنسرو وارد بازار شد . اما در اویل قرن بیست بود که این قوطی ها همه گیر شدند .  تاریخچه بسته بندی کاغذی و مقوایی تاریخچه و سیر تکاملی بسته بندی با مقوا و کاغذ به تاریخچه ساخت کاغذ بر می گردد، اگرچه چوب و محصولات فرعی دیگر آن از دیر باز در خدمت بشر بوده، ولی بسته بندی به صورت مقوایی و کاغذی پس از پیدایش کاغذ به وجود آمد و روند تکمیلی خود را تاکنون به سرعت طی نموده است.


نخستین کار خانه کاغذ سازی

همان طور که می دانیم اولین بار در سه هزار سال قبل از میلاد مسیح، مصریان قدیم که در آن زمان یکی از مراکز مهم بشری محسوب می شدند، برای نوشتن از پاپیروس (Papyrus) استفاده می کردند. نخستین کارخانه کاغذ سازی در قرن ششم توسط چینی ها در سمرقند توسط اعراب این هنر به آنها آموخته شد. سپس اعراب کارخانه ای در بغداد تأسیس کردند که در این کارخانه نخستین بار به جای بامبو از پارچه های سفید استفاده شد.
نخستین کارخانه کاغذ اروپا در اسپانیا به وجود آمد. اسپانیایی ها برای تولید خمیر از آسیاب های آبی استفاده نمودند و کم کم توری سیمی جایگزین توری های بامبو که به وسیله چینی ها به کار می رفت، بعد ها این هنر وارد کشورهایی دیگر نظیر فرانسه و هلند شد. در ایران بعد از کارخانه سمرقند که توسط چینی ها اداره می شد، اولین کارخانه کاغذ سازی در سال 1328 در کهریزگ احداث شد که کاغذ های باطله را برای تولید کاغذ و مقوا استفاده می کرد، بعد از آن تعدادی واحد تولیدی دیگر در سایر نقاط ایران به وجود آمد. اولین کارخانه مدرن ایران در سال 1349 در «هفت تپه خوزستان» برای تولید کاغذ هایتحریر با استفاده از تفاله نیشکر (baggasse) احداث شد. متعاقب آن کارخانه چوب و کاغذ ایران (چوکا) با استفاده از خمیر های وارداتی و خمیر های داخلی، کاغذ های کرافت و بسته بندی را تولید نمود. تاریخچه بسته بندی پلاستیکی توسعه صنعت پلاستیک به سال 1843 برمی گردد، وقتی دکتر Montgomeric جراح آفریقایی گزارش داد که می توان با استفاده از ماده اولیه کائوچو (Percha gutta) دسته خوبی برای چاقو ساخت. بعد از این که شرکت gutta Percha شکل گرفت جوهردان و توپ بیلیارد نیز تهیه گردید.
 

معرفی تکنولوژی ویدئو هولوگرافیک

تکنولوژی ویدئوی هولوگرافیک

با گسترش و توسعه ی هلم گولوگرام ها دانشمندان موفق شده اند ویدئوهای هولوگرافیک ایجاد کنند . این تکنولوژی در صنایع مختلف اعن از کنفرانس و همایش ها ، تبلیغات و پزشکی می تواند کاربرد داشته باشد . به کمک این فناوری می توان تصاویر هولوگرافیک را که در سال های گذشته وجود داشت به طور همزمان ارسال کرد . 
دانشمندان
 اپتیک اعلام کردند که گام مهمی به سوی ایجاد ویدئوی هولوگرافیک سه‌بعدی برداشته‌اند، تکنولوژی که می‌تواند کاربردهای بی‌شمار در صنعت نمایش، 

هولوگرام

هولوگرام‌ها بوسیله تاباتدن پرتو لیزر به روی یک شیء، که تصویر آن روی یک صفحه حساس به نور می‌افتد، ایجاد می‌شوند.هنگامی این تصویر در  نور لیزر سبز یا قرمز شناور می‌شود، "پارالاکس" (parallax) یا یک حالت سه‌بعدی پیدا می‌کند، که دارای عمق،‌ بالا- و - پایین و کنار- به - کنار است.از این لحاظ هولوگرام‌ها نسبت به تصاویر استرئوسکوپیک که باید با عینک‌های مخصوص آنها را دید، بسیار کارآمدتر هستند.دو سال پیش گروهی از دانشمندان در توسان، هولوگرافی را با استفاده از تکنولوژی که امکان تجدید کردن تصویر هر سه تا چهار دقیقه روی یک صفحه کوچک را فراهم می‌کند،‌ از شکلی ایستا به شکلی متحرک ارتقا دادند.
اکنون با تصحیح‌هایی که بر روی صفحه نمایش به عمل آمده است، این صفحه می‌تواند تقریبا 100 برابر سریع‌تر تصاویر را تجدید کند، یعنی هر دو ثانیه یک بار. به علاوه اینکه تصاویر را می‌توان ضبط کرد و انتقال داد.

معرفی کیهان سوپر هولوگرام

کیهان سوپر هولوگرام چیست

هر چند که به ظاهر ذرات داخل هسته جدا از هم به نظر می رسند . اگر عمیقا وارد این قضیه شویم خواهیم دید که همه چیز به همدیگر پیوسته است . الکترون های اتم کربن نیز در مغز انسان به یکدیگر متصل هستند . هر چند که انسان ها به دنبال آن هستند که همه چیز را تقسیم بندی کنند ، همه ی اجزا به همدیگر متصل بوده و تشکیل یک شبکه می دهند . در جهان هولوگرافیک حتی فضا و زمان هم دیگر مفاهیم بنیادی نیستند . از آنجا که مفاهیمی مثل مکان در جهانی که هیچ چیز واقعاً از چیز دیگر جدا نیست فرو می ریزد ، زمان و فضای سه بعدی را هم مثل ماهی و تلویزیون ها باید به عنوان تصاویری از نظام عمیق تر دید . حقیقت در لایه های عمیق تر خود به نوعی یک سوپرهولوگرام  است که در آن گذشته ، حال و آینده همزمان وجود دارند و از این رو با در اختیار داشتن ابزار مناسب شاید روزی بتوان به این سطح سوپرهولوگرافیک رسید و از حقیقت صحنه هایی را از آن بیرون آورد که متعلق به گذشته های خیلی دور است . 

سوپر هولوگرام

این که سوپرهولوگرام دیگر چه چیزی را شامل می شود پرسشی بی انتهاست . سوپرهولوگرام ماتریسی است که باعث خلق هر چیزی در کیهان ما شده است و حداقل همه ذرات زیر هسته ای را شامل می شود که همه حالات تنظیمات ممکن ماده و انرژی از برف تا quasars و از وال های آبی رنگ تا اشعه های گاما را در بر می گیرد . باید آن را مثل یک انباری کیهانی دید که همه وجود را در خود دارد .

چگونگی خرید اینترنتی ماهان

نحوه خرید اینترنتی بلیط ماهان

 خرید بلیت ماهان با خطوط پروازهای ماهان در حمل و نقل هوایی ایران جایگاه ویژه ای دارد و در بین ایرلاین های مطمئن در خاورمیانه جایگاهی بسیار ویژه دارد. 
آژانس گردشگری پرستو سیر با ارائه ارزانترین بلیت ماهان جهت رفاه حال مشتریان این شرکت درکلاس تجاری و استاندارد آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد. 
با ارائه کردن قیمت پایین آژانس گردشگری پرستو سیر در بلیط های پروازهای داخلی ماهان و در عین حال پرواز های خارجی ماهان  و سطح کیفیت خدمات ارائه ای در  هواپیمایی ماهان بلیت ها از قیمت های نسبتا پایین و عقلانی ای برخوردارند .

 
کلاس پروازی معمولی ماهان 

در کلاس پروازهای معمولی که با رعایت استانداردها با قرار دادن 31 صندلی در این نوع پروازها فضای بیشتری را برای مسافران در نظر گرفته می شود برای حفظ آرامش هر چه بیشتر مسافران پروازهای ماهان

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پرستو سیر از شرکت های فعال در حوزه گردشگری در ایران محسوب می شود . این شرکت در زمینه فروش انواع تور داخلی و خارجی و همچنین خدمات ویزا و بلیط هواپیما آماده ارائه خدمات به مشریان خود می باشد .