هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

بسته بندی طلاکوب

بسته بندی با استفاده از برچسب طلا کوب

بسته بندی یکی از مهمترین موارد و وسایلی است که شما همیشه باید آن را مورد استفاده قرار دهید.ما در این مطب برای شما خواهیم گفت که میتوانید با استفاده از برچسب های طلاکوب گاهی بسته بندی بسیار خوبی را انجام دهید .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

صورت بسته بندی ارتباط تنگاتنگ با سیاهه دارد و معمولا همیشه همراه با آن است. صورت بسته بندی بایستی ‏همانند سیاهه، تا سر حد امکان جامع باشد.

‏صورت لیبل بسته بندی ، در بردارنده جزئیات چگونگی بسته بندی کالاها، محتوای جعبه ها، کارتنها یا عدل های مختلف ‏و جزئیات وزن و ابعاد تک تک بسته های محموله می باشد. صورت لیبل بسته بندی در هنگام تصمیم گیری محل کننده در مورد حگونگی بارگیری محموله، ارزش مند است. صورت بسته بندی برای مقدمات گمرکی، سندی اساسی ‏برای انجام بازرسی و نیز سندی مهم برای مشتری به منظور شناسایی محتوای محموله است.
‏اگر محموله صرفا شامل یک نوع کالا در بسته بندی استاندارد باشد باید بر روی آن برچسب طلا کوب لحاظ گردد و می توان اطلاعات بسته بندی را بدون هیچ ‏مانعی در سیاهه گنجاند. به هر حال، به عنوان قاعده ای کلی، بهتر است اطلاعات مالی و بسته بندی را به طور ‏جداگانه، به ترتیب در سیاهه و صورت بسته بندی نوشت.

 مشکلات معمول لیبل بسته بندی چیست؟

لیبل های بسته بندی را پیش از این برای شما بسیار معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که این ابزار به موبه خود دارای چه مشکباتی خواهد بود.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر برای شما هم لیبل های بسته بندی مهم است.

  • اگر ارجاع به سیاهه از قلم بیفتد، در صورت جدا شدن اسناد از یکدیگر، تطبیق آنها ممکن است دشوار شود.
  • اگر تعداد کارتن های حاوی یک نوع کالا ذکر نشود، کنترل نمودن محموله، دشوارتر خواهد شد.
  • اگر کار تنها شماره گذاری نشوند یا اشتباه، شماره گذاری شوند، ممکن است مقامات گمرکی و مشتری، دچار سردرگمی گردند.
  • اگر محتوای محموله، درست توضیح داده نشود، شناسائی تک تک کالاها دشوار خواهد شد.
  • اگر ابعاد و واحد اندازه گیری از قلم بیافتد، ممکن است شک و تردیدهائی ایجاد شود.
  • اگر وزن یا واحد وزن از قلم بیافتد ممکن است تاخیرهایی روی دهد.

استفاده از انواع هولوگرا مها

کاربرد های انواع هولوگرام را بداینم

ما در مطالب پیشین برای شما انواع بسیار زیادی از هولوگرام ها را معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از هولوگرام ها به میزان بسیار بالایی بهکاربرد های خاص آنها بستگی دارد.پس ادامه این مطلب را به معرفی این هولوگرا مها خواهیم پرداخت.

با توجه به خواص بی شمار هولوگرافی می توان ازآن در شاخه های مختلف صنعت و مهندسی سود برد . این کاربرد ها عبارتند از :


هولوگرام ساخت برخی از قطعات اپتیکی مثل توری
هولوگرام ساخت مدلهای مجازی
هولوگرام ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات
هولوگرام آثار باستانی
هولوگرام پزشکی و صنایع داروئی
هولوگرام تداخل سنجی
هولوگرام تستهای غیر مخربN.D.T

برچسب هولوگرام چیست؟


هولوگرام  ونهایتا ایجاد تصاویر سه بعدی به منظور خلق یک ابزار موثر جهت جلوگیری از رقابتهای ناسالم که عموما برچسب هولوگرام نامیده می شود .معتبر شدن یک محصول از طرفی باعث جلب اعتماد مصرف کنندگانو از طرف دیگر باعث بالا رفتن احتمال کپی برداری از روی آن می شوداین امر در حالی است که کالای تقلبی با ظاهری یکسان و کیفیتی پایین تر از محصول اصل رفته رفته باعث از بین رفتن اعتبار تولید کننده اصلی می شود.

فویل ضد سرقت هولوگرامی

فویلهای هولوگرام ضد سرقت چیستند؟

فویل ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند که شما میتوانید با توجه به انتظاری که از آنها دارید نمونه های مختلفی از آنها را امتحان کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

این فویلها که رایج ترین فویلهای مورد استفاده در فرآیند تولید هولوگرام هستند ، دارای ویژگیهای زیر می باشند .
- کیفیت تصویر دهی بالا
- شفافیت بالای فیلم پلی استر
- دارای ویژگی خراب شوندگی در صورت دستکاری پس از چسباندن
- قابلیت کاربرد انواع چسبهای پایه آب ، پایه حلال و غیره
- قابل تولید در ضخامتهای 24، 36 و 50 مایکرون
- قابل تولید در رنگهای طلائی ، مسی و 15 رنگ متعارف دیگر

فویلهای هولوگرام  امنیتی چیستند؟

این گونه فویلها عبارتند از فویلهای هولوگرام با ویژگیهای خاص جهت مصارف ویژه
- فویلهای ضد سرقت با قابلیت تخریب شوندگی فرم دار یا نوشته دار مثل لانه زنبوری ، باطل شد ، void و غیره.
- فویلهای ضد سرقت با چاپ یو وی
- فویلهای ضد سرقت شفاف با حالت خراب شوندگی فرم دار و ساده
- فویلهای ضد سرقت نیم شفاف با حالت خراب شوندگی فرم دار و ساده
- فویلهای ویژه برچسب چاپ گرم ( Hot Stamp)
- فویلهای ضد سرقت چند رنگ (Multi Colour)

تولید هولوگرام انتقالی

درباره ساخت هولوگرام های انتقالی

هولوگرام های انتقالی را پیشتر برای شما معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از هولوگرام های انتقالی وابسته به پروسه ساختی است که طی کرده اند به همین منظور قصد داریم که شما را با شیوه ساخت این محصول آشنا کنیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ساختن هولوگرام های انتقالی بسیار ساده می باشد و خصیصه های منحصر به فردی دارد که می تواند هر دانش آموز، معلم و بیننده ای را شگفت زده کند.وسایل مورد نیاز برای ساخت هولوگرام  انتقالی با هولوگرام انعکاسی یکسان می باشد. در واقع بسیاری از روش ها و مراحل آن نیاز با هولوگرام انعکاسییکسان می باشد. تنها تفاوت اصلی در محل جاگذاری وسایل بر میز کار می باشد.

معرفی هولوگرام انتقالی

هولوگرام های انتقالی نوعی دیگر از دو دسته ی اصلی هولوگرام ها می باشند (دسته ی دیگر هولوگرام های انعکاسی است). تمام هولوگرام ها ( هولوگرام های رنگین کمانی rainbow holograms، هولوگرام با مولد کامپیوتریcomputer generated holograms، هولوگرام های چند کاناله multi-channel hologramsو غیره ) در واقع زیر مجموعه ای از این دو دسته ی اصلی می باشند. 
هولوگرام انتقالی معمولا با همان نوع نور لیزری مشاهده می شود که از آن برای ضبط هولوگرام استفاده شده است. این نور از پشت هولوگرام هدایت شده و تصویر به سمت مشاهده کننده انتقال می یابد. تصویر مجازی می تواند بسیار تیز و عمیق باشد. برای مثال، با یک هولوگرام کوچک می توان اتاق بزرگی را که مردم در آن هستند را مشاهده کرد طوری که هولوگرام نقش پنجره را ایفا کند. البته لازم به ذکر است که ساخت هولوگرام از انسان ها به لیزر قوی تر و احتیاط های امنیتی نیاز دارد. هولوگرام های انتقالی مانند پنجره ای به دنیای دیگر می باشند.

هولوگرام ضد جعل

معرفی هولوگرام ضد جعل

همانطور که پیشتر با شما صحبت کرده بودیم هولوگرام ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این محصولات برای شما بسیار مفید خواهد بود.پس در ادامه این مطلب برای شما به معرفی هولوگرام های ضد جعل خواهیم پرداخت.

هولوگرام هولوگرام ها کاملا در برابر کپی برداری مصون بوده و در مقابل روشهای رایج کپی برداری با استفاده از پیچیده ترین اسکنرها و یا فتوکپی ها مقاوم است .
هولوگرام غیر قابل انتقال از روی کالایی به کالای دیگر است حتی با استفاده از روشهایی همچون حرارت، بخار و ...
هولوگرام هولوگرام دارای حساسیت بالایی است و غیر قابل مخدوش شدن با دستکاری می باشد .

 برخی از رقابت های ناسالم و نقش هولوگرام

در دنیای ما رقابت های بسیار زیادی شکل گرفته است که میتوان با استفاده از هولوگرام ها از آنهایی که به صورت ناسالم شکل میگیرد جلوگیری کرد.ما در این مطلب برای شما درباره هولوگرام های رقابتی اطلاعات دهیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
هولوگرام
 مناسبترین ابزار جهت جلوگیری از رقابتهای ناسالم و ایجاد امنیت است .هولوگرام مزیت اصلیهولوگرام سختی و گرانی جعل پذیری است . بنابراین بهترین ابزار جهت حفظ اسناد و محصولات میباشد زیرا مدل اولیه هولوگرام به هیچ وجه با روشهای معمول قابل تولید یا کپی نیست و باروشهای بسیار پیچیده و در شرایطی خاص در آزمایشگاههای ویژه و با استفاده از نیروهای متخصص ایجاد می گردد .هولوگرام بطور روزافزونی به عنوان جزء لاینفکی از اسناد و برنامه های امنیتی در امور دولتی و تجاری قرار میگیرد. همچنین هولوگرام در اوراق و اسناد، پول و کارتهای شناسائی مورد استفاده واقع میشود ، قابلیت مهم هولوگرام که آنرا غیر قابل تقلب می سازد این است که میتوان لایه ها و سطوح مختلفی ازاطلاعات و تصاویر قابل رؤیت و غیرقابل رؤیت را در آن درج نمود.