هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام ضد جعل

معرفی هولوگرام ضد جعل

همانطور که پیشتر با شما صحبت کرده بودیم هولوگرام ها دارای نمونه های بسیار زیادی هستند ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که استفاده از این محصولات برای شما بسیار مفید خواهد بود.پس در ادامه این مطلب برای شما به معرفی هولوگرام های ضد جعل خواهیم پرداخت.

هولوگرام هولوگرام ها کاملا در برابر کپی برداری مصون بوده و در مقابل روشهای رایج کپی برداری با استفاده از پیچیده ترین اسکنرها و یا فتوکپی ها مقاوم است .
هولوگرام غیر قابل انتقال از روی کالایی به کالای دیگر است حتی با استفاده از روشهایی همچون حرارت، بخار و ...
هولوگرام هولوگرام دارای حساسیت بالایی است و غیر قابل مخدوش شدن با دستکاری می باشد .

 برخی از رقابت های ناسالم و نقش هولوگرام

در دنیای ما رقابت های بسیار زیادی شکل گرفته است که میتوان با استفاده از هولوگرام ها از آنهایی که به صورت ناسالم شکل میگیرد جلوگیری کرد.ما در این مطلب برای شما درباره هولوگرام های رقابتی اطلاعات دهیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
هولوگرام
 مناسبترین ابزار جهت جلوگیری از رقابتهای ناسالم و ایجاد امنیت است .هولوگرام مزیت اصلیهولوگرام سختی و گرانی جعل پذیری است . بنابراین بهترین ابزار جهت حفظ اسناد و محصولات میباشد زیرا مدل اولیه هولوگرام به هیچ وجه با روشهای معمول قابل تولید یا کپی نیست و باروشهای بسیار پیچیده و در شرایطی خاص در آزمایشگاههای ویژه و با استفاده از نیروهای متخصص ایجاد می گردد .هولوگرام بطور روزافزونی به عنوان جزء لاینفکی از اسناد و برنامه های امنیتی در امور دولتی و تجاری قرار میگیرد. همچنین هولوگرام در اوراق و اسناد، پول و کارتهای شناسائی مورد استفاده واقع میشود ، قابلیت مهم هولوگرام که آنرا غیر قابل تقلب می سازد این است که میتوان لایه ها و سطوح مختلفی ازاطلاعات و تصاویر قابل رؤیت و غیرقابل رؤیت را در آن درج نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.