هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

بسته بندی طلاکوب

بسته بندی با استفاده از برچسب طلا کوب

بسته بندی یکی از مهمترین موارد و وسایلی است که شما همیشه باید آن را مورد استفاده قرار دهید.ما در این مطب برای شما خواهیم گفت که میتوانید با استفاده از برچسب های طلاکوب گاهی بسته بندی بسیار خوبی را انجام دهید .پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

صورت بسته بندی ارتباط تنگاتنگ با سیاهه دارد و معمولا همیشه همراه با آن است. صورت بسته بندی بایستی ‏همانند سیاهه، تا سر حد امکان جامع باشد.

‏صورت لیبل بسته بندی ، در بردارنده جزئیات چگونگی بسته بندی کالاها، محتوای جعبه ها، کارتنها یا عدل های مختلف ‏و جزئیات وزن و ابعاد تک تک بسته های محموله می باشد. صورت لیبل بسته بندی در هنگام تصمیم گیری محل کننده در مورد حگونگی بارگیری محموله، ارزش مند است. صورت بسته بندی برای مقدمات گمرکی، سندی اساسی ‏برای انجام بازرسی و نیز سندی مهم برای مشتری به منظور شناسایی محتوای محموله است.
‏اگر محموله صرفا شامل یک نوع کالا در بسته بندی استاندارد باشد باید بر روی آن برچسب طلا کوب لحاظ گردد و می توان اطلاعات بسته بندی را بدون هیچ ‏مانعی در سیاهه گنجاند. به هر حال، به عنوان قاعده ای کلی، بهتر است اطلاعات مالی و بسته بندی را به طور ‏جداگانه، به ترتیب در سیاهه و صورت بسته بندی نوشت.

 مشکلات معمول لیبل بسته بندی چیست؟

لیبل های بسته بندی را پیش از این برای شما بسیار معرفی کرده ایم اما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که این ابزار به موبه خود دارای چه مشکباتی خواهد بود.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید اگر برای شما هم لیبل های بسته بندی مهم است.

  • اگر ارجاع به سیاهه از قلم بیفتد، در صورت جدا شدن اسناد از یکدیگر، تطبیق آنها ممکن است دشوار شود.
  • اگر تعداد کارتن های حاوی یک نوع کالا ذکر نشود، کنترل نمودن محموله، دشوارتر خواهد شد.
  • اگر کار تنها شماره گذاری نشوند یا اشتباه، شماره گذاری شوند، ممکن است مقامات گمرکی و مشتری، دچار سردرگمی گردند.
  • اگر محتوای محموله، درست توضیح داده نشود، شناسائی تک تک کالاها دشوار خواهد شد.
  • اگر ابعاد و واحد اندازه گیری از قلم بیافتد، ممکن است شک و تردیدهائی ایجاد شود.
  • اگر وزن یا واحد وزن از قلم بیافتد ممکن است تاخیرهایی روی دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.