هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

چگونگی ایجاد هولوگرام ایمن

 ایجاد هولوگرام ایمن چاپ هاگو 

شرکت چاپ هاگو در سال 1980 در بریتانیا تاسیس شد،به سرعت خود را در به عنوان یکی از پیشگامان در تولید هولوگرام امنیتیدر کشور انگلیس تبدیل شد واز مهمترین کمپانی ها در زمینه چاپ ایمن در سرتاسر دنیا محسوب میگردد.

در جایگاه یکی از معدود شرکت های چاپ انگلیسی در IHMA(انجمن تولیدکنندگان بین ­المللی هولوگرام )ما روش امنیتی خیلی پیچیده وسختگیرانه­ و کنترل کیفیت لازم  را برای ساخت،تولید و ذخیره­ هولوگرام های امن سفارش شده توسط شما را پیگیری میکنیم.

 

طراحی هولوگرام ایمن

چاپ هاگو یک پیشتاز در صنعت ساخت طرح­ های هولوگرام ایمن و تنظیم­شده(customized)است.یک طیف از محصولات فویل هولوگرافیک برای حفاظت از کالاها و کسب و کار شما تدارک دیده شده است.ما تکنولوژی قابل اعتماد و ایمن را با تجربه­ی خود در بازار با هم آمیخته­ایم تا راهکارهای هولوگرام ایمن را در اختیار طیف گسترده­ای از صنایع قرار دهیم. 

 راهکارهای هولوگرام چاپ هاگو به وسیله­ ی پیکره­ های آکادمیک و آموزش دیده،دپارتمان­ های دولتی مختلف،بانک­ها و کمپانی­های هالیدی استفاده می­شود.هولوگرام ­های ایمن برای کارت­های شناسایی امنیتی،تصدیق،گواهینامه،بانک­ها و کارت­های بانکی،چک­های APACS و اسناد ایمن تهیه می­شود.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.