هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

نقش هولوگرام در صنعت موسیقی

اجرای موسیقی زنده ستارگان از دست رفته توسط هولوگرام

پیشرفت تکنولوژی و ظهور هولوگرام ها حتی دنیای موسیقی زنده را نیز متحول کرده است . از هولوگرام های سه بعدی برای اجرای موسیقی زنده ی ستارگانی که دیگر نیستند استفاده می شود . هولوگرام  در سال 2012 پس از کشته شدن کوآچا توسعه یافت . ستارگان بزرگ دنیای موسقی همچون ویتنی هوستون ، مایکل جکسون و ... بعد از فوتشان به کمک هولوگرام ها به دنیای موسیقی بازگشتند . 

مجله ی صنعتی گروه موسیقی آمریکا که حوادث سالانه را اعلام میکرد در آن سال از اعلان های هولوگرام بسیار یاد می کرد . و تقریبا هولوگرام ها در مسیر اصلی قرار گرفته بودند . 

شیوه های رایج هولوگرام

 بیلی هالیدی را که در سال هزار و نهصد و پنجاه و نه مرده بود را به تاتر آپولو بی آورد.جایی که در آن نخستین شو های رایج هولوگرام برنامه ریزی میشدند.هولوگرام ها رشته های نور را به جای تصاویر استاندارد دوربین ضبط میکنند و اجازه ی نمایشی سه بعدی را میدهند .برای تور ویتنی هوستون که تاکنون چهار محله از آن استقبال کرده اند آخرین پروژه ی خاننده با اجرای آن بر روی صحنه همراه خواهند شد.ویتنی قادر به عکس العمل زنده در یک اجرای واقعی بود.آلکی دیوید بنیانگذار هولوگرام گفت,این یک نمایشنامه نخواهد بود.شرکت آمریکایی دیگر,نبض تکامل در حال آماده سازی یک موسیقی بر اساس الویس است که توسط حقیقتی مجازی روی صحنه اتفاق خواهد افتاد.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.