هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

هولوگرام

درباره هلوکرام بیشتر بدانید

علم هولوگرام و تولید هدست ها

تکنولوژی هولوگرام سه بعدی در هدست

ظهور تکنولوژی هولوگرام باعث گردیده است برخی از شغل ها سهل تر و برخی دیگر سختر شوند . استر لکو شخصس است که به دنبال طراحی نسل جدیدی از هدست ها است . پیش از این افراد ناچار بودند تصاویر دو بعدی را همراه خود به جلسات ببرند اما این هدست ها که به آنها  هولوگرام سه بعدی  می گیوند باعث گردیده که بتوان این تصاویر را از زوایای مختلف و به صورت سه بعدی مشاهده نمود . 

 

داستان روزنبرگ و هولوگرام سه بعدی

روزنبرگ در یک روزی که به محل کارش رسید با صحنه ی عجیبی رو به رو شد ، او در پی یافتن کاپیوترش بود که نا پدید شده بود . بنابراین تصمیم گرفت که دور رو بر را بگردد در حالی که به دنبال یافتن کاپیوتر بود دید که تیمش هدست فرانما را گذاشته اند و به اشیایی دست می زنند که نارئی هستند . یک شرکت سانفرانسیسکویی بود که چنین هدست هایی را طراحی و تولید می کرد که تصاویر هولوگرافیکی را در دنیای واقعی نشان می داد . کاربران میتوانند مدل های سه بعدی را با دست دست کاری کنند یا در صفحات وب وب گردی کنند ایمیل بفرستند و کدهایی را از صفحات معلق یادداشت کنند.رییس وی ،متا،افسر ارشد اجرایی و موسس آن،مرون گریبتز در تلاش است تا به هرآنچه که سلطه ی ادارات معلق نامیده میشود پایان دهد و مانیتورها و کیبوردهایی را که مطابق با واقعیت تکامل یافته اند را جایگزین آن کنند.برای دستیابی به این هدف وی از کارمندان خود بعنوان موارد آزمایشی بهره جسته است که روزنبرک نیز شامل آنهاست تا به متا در یافتن اینکه کدام یک کار میکنند و کدام یک کار نمیکنند کمک کتند.این آزمایش موضوع اپیزود این هفته از رمزگشایی پادکست است.

یکی از صبح های اخیر استفانی روزنبرگ به محل کارش رسید تا مانیتور کامپیوترش را که ناپدید شده بود را پیدا کند.او به اطراف اداره نگاه کرد و اعضای تیم خود را در حالتی دید که هدست فرانما را گذاشته بودند و با دستانشان به اشیا نامریی چنگ میزدند.روزنبرگ به تازگی از تعطیلات بازگشته بود و چند ثانیه ای طول کشید تا هر آنچه را که اتفاق افتاده بود را ساماندهی کند.او فکر کرد...اکنون نوبت من است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.